Serwis Telefonów i
Tabletów

Azjatyckich Producentów

Serwis Telefonów i
Tabletów

Azjatyckich Producentów

Godziny Pracy: Codziennie 9:00 - 17:00

Regulamin

1. Poniższe postanowienia obowiązują pomiędzy Zleceniodawcą, a Zleceniobiorcą firmą „Vibe Center” w zakresie świadczonych usług serwisowych telefonów i sprzętu elektronicznego.

2. Zleceniodawca z chwilą oddania sprzętu do „Vibe Center” celem dokonania usług serwisowych zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego „Regulaminu”.

3. Firma „Vibe Center” ma charakter wysyłkowy dlatego też klient zobowiązany jest dostarczyć telefon na wskazany przez Zleceniobiorcę adres pokrywając koszty wysiłki i odsyłki.

4. „Vibe Center” nie bierze żadnej odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia/telefonu lub innych nośnikach (np. karcie pamięci) w sprzęcie przyjętym do naprawy oraz dostarczonych z nim akcesoriach.

5. Przekazując urządzenie do naprawy Klient zostaje poinformowany o przybliżonych kosztach wykonania naprawy. W przypadku nie określenia przyczyny usterki przez Klienta, zostanie on poinformowany o jej zlokalizowaniu i ewentualnych kosztach jej naprawy.

6. „Vibe Center” nie odpowiada za usterki ukryte lub niewymienione przez Zleceniodawcę podczas procesu przyjęcia sprzętu.

7. Czas dokonania naprawy uwarunkowany jest dostępnością części serwisowych.

8. Wszystkie naprawy oraz sprzedawane części objęte są 3 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Warunkiem uznania gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna Serwisu, a w przypadku zakupu części bez usługi montażu również dokument potwierdzający jej montaż przez licencjonowany serwis. W razie samodzielnego montażu zakupionej części bez udziału licencjonowanego serwisu proces podłączania zakupionego elementu do płyty głównej i baterii musi zostać udokumentowany na filmie video i zdjęciach (proces testowania bez montażu obudowy). Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń powstałych na skutek uszkodzeń mechanicznych oraz na skutek nieprofesjonalnego montażu.

9. Gwarancja zostaje anulowana w momencie stwierdzenia przez „Vibe Center” uszkodzenia plomb gwarancyjnych lub ingerencji innych osób.

10. W przypadku zlecenia wykonania naprawy telefonu uszkodzonego wskutek zalania/zamoczenia/narażenia na inny kontakt z cieczą, przyczyny zaistniałych uszkodzeń wykluczają udzielenie przez Serwis jakiejkolwiek gwarancji na wykonaną naprawę oraz przywrócenie pełnej lub częściowej funkcjonalności telefonu.

11. Punkt Serwisowy informuje, iż w przypadku naprawy pogwarancyjnej płyty głównej telefonu wykonywanej w VC, może ona ulec uszkodzeniu i w rezultacie okazać się nienaprawialna. Uszkodzenie może wystąpić w przypadku wylutowywania i wlutowania elementów elektronicznych BGA gdzie możliwe jest uszkodzenie pól lutowniczych, a w rezultacie trwałe uszkodzenie telefonu i brak możliwości jego naprawy – w sporadycznych przypadkach może nastąpić pogorszenie stanu działania telefonu. Sytuacja ta może mieć również miejsce podczas wymiany oprogramowania, przyczyną może być wada ukryta układów pamięci. W takich przypadkach Punkt Serwisowy nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałe uszkodzenie telefonu.

12. Ewentualne reklamacje napraw wykonanych przez Punkt Serwisowy będą rozpatrywane indywidualnie. Klientowi przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy – a w sytuacji, gdy jest ona niemożliwa , przysługuje mu prawo do zwrotu pieniędzy za wykonaną usługę.

13. Zleceniodawca, który nie dokona sprawdzenia sprzętu przy odbiorze lub nie zgłosi wadliwego działania sprzętu najpóźniej w terminie 2 dni od dnia jego odebrania, nie może mieć żadnych roszczeń w związku z nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu wobec „Vibe Center”.

14. „Vibe Center” ma prawo powstrzymywać się od wydania sprzętu do chwili wpłacenia przez Zleceniodawcę wynagrodzenia za wykonanie usługi oraz innych kwot należnych zgodnie z niniejszym regulaminem.

15. Nieodebranie sprzętu bądź nie uiszczenie opłaty w ciągu trzech miesięcy od daty zakończenia naprawy zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., traktowane jest jako chęć wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.

16. Firma „Vibe Center” nie posiada autoryzacji żadnego z producentów sprzętu oraz nie dokonuje napraw gwarancyjnych.